Efficiënte werken met FinTechPeople!
FinTechPeople biedt op meerdere manieren hulp en ondersteuning.
Het initiëel inrichten van de administratie kan gedaan worden door FinTechPeople. De gegevens worden overgezet in de database zodat meteen een bruikbare situatie ontstaat. Achteraf wijzigen is altijd mogelijk.
FinTechPeople kan de backoffice-werkzaamheden uitvoeren en toelichten waar nodig. Op deze manier is een vlekkeloze start mogelijk.
Aarzel niet om bij vragen contact op te nemen met FinTechPeople: info@fintechpeople.nl, telefoon / sms : 06-14537271
Via Teamviewer is het mogelijk om via internet de PC te bedienen. Dit is een handige methode om te assisteren als normale email of bellen niet volstaat.
Ondersteuning op locatie heeft de voorkeur omdat dan rechtstreekse en face-to-face afstemming mogelijk is.
Organisaties kunnen er ook voor kiezen om (een deel van) het werk uit te besteden aan FinTechPeople. Zelf wordt dan de deelnemers-registratie gedaan. Bv. het uitvoeren van backoffice-werkzaamheden wordt dan door FinTechPeople gedaan.