FinTechPeople ontwikkelt nieuw portaal voor ondersteuning gebruikersorganisaties.
Het documentatie-portaal geeft een self service ervaring aan de gebruikersorganisatie zodat het gebruik toeneemt en er een positieve uitstraling ontstaat en de kennis van de applicatie toeneemt.
Het documentatie-portaal bestaat uit webpaginas die direct aangepast kunnen worden door de gebruikers. De documentatie kan door iedereen ge-edit worden. Er kan online tekst gewijzigd worden. Nieuwe pagina's en links worden door de beheerder aangemaakt.
Het documentatie-portaal is een self-service cloud-based oplossing waarmee de reeds aanwezige kennis creatief gebundeld en gepresenteerd wordt zodat er meerwaarde komt voor alle betrokkenen. De gebruikers krijgen meer kennis en groeien door tot product-specialist.
Klanten worden loyaler met het product als ze makkelijk kunnen doorgroeien tot productexpert.
Een goed documentatie-systeem verhoogt de gebruikers-doptie. De reputatie wordt gevormd door het vermogen van de klanten om het systeem te gebruiken ensnel antwoord te kunnen vinden op vragen.
Gegevens over het gedrag van gebruikers met de applicatie verbetert het inzicht waar de knelpunten zich bevinden en hoe deze gedocumenteerd kunnen worden.
Het on boarding proces voor nieuwe klanten/gebruikers kan eenvoudiger verlopen als gebruik gemaakt kan worden van een rijk online documentatie-platform. Nieuwe stake-houders kunnen beter getrained worden en zijn sneller inzetbaar.
Er is minder tijd nodig als alle informatie centraal en overzichtelijk geregistreerd staat.
Het documentatie-portaal fungeert als gebruikershandleiding waarbij per issue alle relavante informatie is gebundeld.
Een belangrijk deel van de online documentatie-portaal wordt gevormd door de veel-gestelde-vragen (FAQ).