FinTechPeople BV kan gevraagd worden voor situaties waar techniek en IT afgestemd moet worden op de business, zoals conversies, portalen interfaces etc..
FinTechPeople BV hanteert betaalbare tarieven en heeft veel ervaring in allerhande (technische) situaties.
Er is ondersteuning mogelijk op de order-uitvoering en consultancy. Wij vinden het prettig om met klanten in contact te staan en samen een stap verder te komen.
FinTechPeople BV hecht veel waarde als lange-termijn relaties en komt graag nog eens terug nadat een klus / project afgerond is.
FinTechPeople is gestart in 2016
Er zijn inmiddels een tientallen klanten. Wij verwachten continue verder door te groeien en nieuwe klanten te mogen verwelkomen
FinTechPeople BV heeft / zoekt vooral klanten in de financiële dienstverlening.
Wij werken vanuit een eigen kantoorverdieping welke aan huis gebonden is.
Door een CSV-bestand of een excel-bestand aan te leveren kan een nieuwe administratie gevuld worden.
Een nieuwe administratie hoeft slechts 1 keer ingesteld te worden.
Op nagenoeg alle schermen is export mogelijk naar alle denkbare formaten zoals Excel, CSV, Word, PDF, JPG, XML etc..
Kies een vraag over de mogelijkheden omtrent consultancy
Ja, ondersteuning in buitenland is in overleg mogelijk.
Er is een tarief mogelijk vanaf € 45,- per minimale tijdseenheid (half uur).
Ja, we hebben een kantoorruimte aan huis in Amersfoort voor ca. 6 a 8 personen
Kies een vraag over het gebruik van IBAN / SEPA
Ja, FinTechPeople werkt volledig IBAN-proof. Bij invoer wordt de IBAN gecontroleerd op geldigheid.
Ja, het oude BBAN-nummer kan nog gebruikt worden. Na invoer wordt deze automatisch omgezet naar de IBAN.
Ja, FinTechPeople verzorgt de conversie naar IBAN als er bankrekeningnummers in het oude formaat aangeleverd worden.
Ja, er kunnen buitenlandse IBANs gebruikt worden, ook in automatische incasso.
Als u een inhoudelijke vraag heeft waarop geen antwoord te vinden is.
Contact met ons kan via email :
info@fintechpeople.nl, telefoon / sms / whatsapp : 06-14537271
Wij zijn vrijwel altijd mobiel bereikbaar. Email-berichten proberen we binnen een dagdeel te beantwoorden. Wacht niet te lang als u een vraag heeft.
Jannes is de dragende pilaar. Hij vindt het leuk om in contact te zijn met klanten en hun verder te helpen.