Interfaces en extra's

Overzicht interfaces met andere software en extra's

Tijdens het invoeren en wijzigen van een adres kan de online postcode-tabel geraadpleegd worden zodat altijd de correcte en actuele straat en plaats geregistreerd worden. Het is ook mogelijk om bestaande adressen te controleren. Op deze manier is uw administratie up-to-date en bevat uitsluitend correcte adressen!

FinTechPeople kan ondersteunen in het traject om client-output aan te maken vanuit de basis-administratie!

Er zijn diverse boekhoudpakketten geschikt om gekoppeld te kunnen worden met een basis-administratie. SnelStart en Exact zijn klassiekers op dit gebied. Ook Twinfield kan gekoppeld worden via een API. Journaalposten kunnen over en weer uitgewisseld worden.

Vanuit FinTechPeople kunnen emailadressen uploaded worden naar een Mailinglist provider. Hier kunnen professionele nieuwsbrieven aangemaakt en verstuurd worden. De bounces en afmeldingen kunnen vervolgens automatisch weer verwerkt worden zodat deze een volgende keer niet weer gebruikt worden.

FinTechPeople levert en verzorgt het onderhoud van het online documentatie-portaal. In dit portaal staat alle relevante informatie om succesvol met de applicatie te kunnen werken. Bv. een gebruikershandleiding, FAQ, workflow en informatie voor functioneel en applicatiebeheer.

Aanmeldingen via Email kunnen door FinTechPeople ingelezen en verwerkt worden in de deelnemersadministratie. Op deze manier is er een eenvoudige en gecontroleerde manier om bv. nieuwe deelnemers te registreren zonder deze gegevens over te moeten tikken.

Facturen voor bv. beheervergoedingen kunnen als (digitale) nota of als email aangemaakt en verstuurd worden. Bij het versturen per email kan op kosten bespaard worden omdat er geen papier en porto nodig is!

Vanuit FinTechPeople kunnen brieven als digitaal drukwerk verstuurd worden. De brieven worden dan de volgende werkdag gedrukt en per enveloppe verstuurd (met een porto-stempel). Op deze manier is het niet meer nodig om zelf te printen en te vouwen.